Carlsberg dropper al annoncering på Twitter efter Musk-overtagelse

Foto: Shutterstock.

Den danske bryggerikoncern Carlsberg har besluttet at stoppe med at annoncere på det sociale medie Twitter.

 

Det bekræfter firmaet over for Financial Times.

– Vi har bedt vores marketing-hold om at stoppe med reklame-aktiviteter, og vi følger situationen nøje, siger en talsperson for Carlsberg ifølge Finans.

Carlsberg nævner ikke noget om, hvorvidt man på et senere tidspunkt vil genoptage annonceringen og heller ikke, hvad der i givet fald skal til, for at dette vil kunne ske

Carlsberg melder sig hermed i flokken af en række multinationale selskaber, der har valgt at stoppe deres reklameaktiviteter på Twitter efter Elon Musk i sidste uge købte selskabet for mere end 300 milliarder kroner.

Blandt andet har General Motors, Mondelez, Volkswagen og General Mills droppet deres reklamer på det sociale medie.

Subscribe
Notify of
guest
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
View all comments
Per Draker

Per Draker

Ansvarshavende redaktør/Journalist på Newstimes.dk