Instagram går all in på Reels

Instagram reels. Foto: Shutterstock.

Tilpasser formlen for at tækkes nye mål

 

Det er ikke let at være en af ​​verdens største sociale medieplatforme. Du er nødt til at blive ved med at tilpasse formlen for at forblive relevant for nye målgrupper og over for nye konkurrenter, men enhver ændring risikerer at fremmedgøre nogle af dem, der bruger appen. Instagram har i nogen tid fremmedgjort stillbilleders fotografer ved at købe store væddemål på video – især dets TikTok-inspirerede hjul. Men den sociale mediegigant har klart besluttet, at det er her, dens fremtid ligger.

Det har netop annonceret en række opdateringer til Reels, som vil gøre dem endnu mere allestedsnærværende. Næsten alle videoopslag vil nu automatisk blive delt i Reels-formatet, uanset om brugerne kan lide det eller ej. Og medmindre du fravælger det, vil folk være i stand til at bruge alle dine offentlige indlæg (inklusive stillbilleder) i deres egne ruller.

Hvis du er en kreativ person, der bruger Instagram til at promovere dit arbejde, men endnu ikke har adopteret Reels, er det måske tid til at komme i gang med vores Instagram Reels-tutorial. Eller hvis du har besluttet dig for, at du helt har fået nok, kan du se, hvordan du sletter en Instagram-konto.

Subscribe
Notify of
guest
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
View all comments
Sara Nielsen

Sara Nielsen

Journalist ved Newstimes.dk